Wednesday, April 20, 2011

Sutera Bidadari,ketibaannya dinantikan


salam ...first of all,ader ke kat sini yang berminat dengan novel. x kesah la Melayu ke,english ke ,or even French,yg penting novel.Sebenarnya budaya membaca ni sangat dituntut bagi menghasilkan generasi yang berilmu.Cakap pun tak gune,sekarang aku nak promote sebuah novel melayu yang akan berada di pasaran tak lama lagi.

Aku tak sabar nak baca...serius

Sebuah novel Ramlee Awang Mursyid,novelis thriller no. 1 in malaysia.Novel ini adalah pelengkap kepada Bagaikan Puteri,Cinta Sang Ratu,Hijab sang Pencinta,dan Cinta Sufi.Agaknya mengapa aku duk heboh2 nak promote bende ni?Sebagai seorang pencinta novel dan bahasa kebangsaan,aku tau mana yang terbaik.Novel ni gak bagus dijadikan bahan bacaan ketika sedang bosan ataupun ketika diri anda dilanda kekecewaan,dengan kata lain sebagai pengubat tekanan.

Bagi sesiapa yang berminat mendapatkan maklumat dan sinopsis novel ini,bley lah klik di sini.

P/S= Kepada sesiapa yang dh beli nnty bagilah aku pinjam yer.Selama ni pun aku tak pernah beli dan asyik meminjam dari seorang kawan yang bernama Solah...

XOXO

No comments: