Friday, September 23, 2011

Siapa pengkhianat negara sebenar?

Hello,

Sebelum aku fly,aku diwajibkan untuk menghadiri program BTN(satu program yang dianjurkan untuk memupuk semangat patriotik)...Pada mulanya memang aku rasa macam tak best,tapi bila dh abs rasa mcm best plak.Tapi aku wonder mengapa BTN tak diwajibkan kepada semua rakyat Malaysia?

Bukan apa,baru2 ni aku terlihat Di youtube,ada satu bangsat ni(ayat agak kasar)kutuk2 Malaysia.Maybe korang masih ingat orang yang kutuk lagu malaysia dulu..Nama dia Namewee.Dia kutuk Malaysia,lagu Malaysia,TNB dan POLIs.Tp yang menghairankan,takdepun tindakan ISA ke atas dia dikenakan.Bagi aku org macam ni dh kira mengancam ketenteraman negara.Sumbat je dalam ISA,baru padan muka dia ni...Alahai,kalaulah ISA digunakan secara berkesan dan kalaulah Namewee ini diwajibkan menyertai BTN pasti benda macam ini takkan berlaku.

Aku sangat kesal sebab video tue dah tersebar ke seluruh dunia,europe terutamanya dan perkara ini memalukan kita sebagai rakyat Malaysia

...Sangat berharap ada tindakan berat diambil ke atasnya...




Antara video yang memprovok kesabaran aku...

No comments: