Saturday, October 29, 2011

Melancong ke Germany


Salam guys,

Still terasa sakit dan sengal badan dengan perjalanan yang jauh dari Besancon ke Europapark,Germany.Ditambah lagi dengan sakit tengkuk akibat naik Sylver Star,arinie aku bangun lambat lagi.

Kteorang pg 10 orang(Muhsin,Gowe,Pali,Amal,May Ching,Reza,Safi,Mia,Prop dan aku).Bertolak pada pukul 8 setengah dan sampai kira2 jam 11 setengah pagi.Bayaran masuk 36 Euro sahaja n ko boleh main sampai muntah2...Berbaloi kan...


Sempat jugak kami singgah dekat satu bandar yg bernama Stuttgart, n melawat museum Mercedez kat situ. Terbaik weyh.

Aku nak cerita pesal GERMANY sket.Kalau korang nak melancong,aku suggest kan Germany sebab semua penduduk dia boleh berbahasa English dan ini memudahkan pelancong.Kalau korang nak pergi ke Spain atau Italy,ko kne blaja gak bahasa dia at least.Kat France pun susah jugak nak jumpa org cakap English.

Then Germany memang bersih kalau compare to France n paling best highway dia takder speed limit...Bantai la laju mane pun.Yelah takkan BMW n Mercedez nak pecut 120,kalau proton boleh lah(sorry).

Ape2 pun ni mmg satu roadtrip yang best...


XOXO

4 comments:

apple damein said...

okay. aku nk g german jgak..jom pegi lagi..hahah~

A. Asyraf (asd_slade) said...

jom...aku tak kesah..

trialtodelete said...

abg seguru: beznye..nk buah tgn hehe

A. Asyraf (asd_slade) said...

nnty lah...