Sunday, January 9, 2011

MY bad


Pejam celik,pejam celik, sungguh pantas masa berlalu, jikalau dulu aku mendaftar di sini pada 13 JUlai 2009, kini sudah hampir dua tahun aku sudah menetap di kawasan keramat ini(tempat yg bakal melahirkan pendidik bangsa dan pedukung agama)

KIni saatnya telah tiba, 2009 sudah menginjak ke 2011, tahun yg penuh dengan debaran dan menjanjikan cabaran yang tiada tolok bandingnya. Peperiksaan akan bermula..B2 , sebenarnya sangat merunsingkan aku.

Did I prepare well for it? Never ask me that kind of question…absolutely not. Bagaimana dengan EE aku yg masih kelam kabut (idea yg serba clumsy dan kekadang seem mcm to much exaggerate) , CO aku plak yg dah knfem berombak dan terumbang ambing,PO aku dahla mcm ayam dan itik…(they might have difficulty to understand me)…

SEDANGKAN exam akan bermula pada bulan march ini…aku masih ada lbey kurang 2 bulan lagi….Adakah masih ade kesempatan untuk aku….? Exam ini sebenarnya menentukan hidup aku akan datang…Ya Allah..Bantulah aku dalam menghikayat satu kehidupan baru selagi aku temampu dalam usia yg masih berbaki ini…

No comments: